Citer cartoon dialog melayu!

hah.. korang mesti busan je ngan title entry aku ni kan..tp ni sume sebab aku menonton cartoon pagi tadi. Ahaks! Aku bangun-bangun je dengar dialog melayu..ushar jap..wah lawa tuh, cartoon tuh nye art..maklum ler aku plak memang suker tgk kaler-kaler ini..so, aku layan kan jer ler...mata pun still kuyup lagi plus telinga pun dgr x dengar..aku trus terlayan satu dialog ini.

"saya tak peduli siapa kamu, ayah yang berkualiti ataupun tidak tapi kamu tak layak marah dia begitu"


pergh dialog ini, jer buat aku trus terang mata tgk citer karton ini. aku trus tekan info, tgk title sambil anak buah aku berkerut da..(dlm hati dia mesti ckp, makandak ni nak potong line btol ler,,,)haha dun wori dear, nak layan skali ini. haha..

tajuk cartoon: Dragon Hunter Series (aduhai, sekali layan mau, tiap pagi ahad aku bgn nak tgk citer ini jer!)


di pendekkan cerita, aku memang suke ar cartoon ini. kah! aku join kelab amir ar nih!!!


dialog yang aku ingat seperti dibawah:-

masa anak dia cakap nak lawan naga tuh, pastu ayah die jawab "Awak da cukup hebat ker?" kah aku trus sengeh..sebab bapak dia mcm xgagah tau, tapi syg ler anak die, agak nyer sebab taknak anak dia mengarut g lawan naga tuh, trus die persoal kekuatan ank die,,agak pelik ar..tp tergamam gak anak die...

second dialog masa ada group jumpe bapak die, tah ape die ckp trus somebody dlm group tuh ckp mcmni.."maaf cik kami buru naga bukan manusia" haha...kata pun cite naga..kah!

then, next dialog is.."rupanye die manusia sebab die mempunyai 5 jari sama macam kiter" hoi! ini btol-btol karton ler..dem2 aku trus gelak...aduhai..kartoon..

sebenarnya aku taknak citer detail pun pasal karton ini, cukup ar aku ckp; sesekali layan karton, bley asah kelogikan kepala otak! haha

1 comments:

Anonymous said...

layan sinchan & doraemon jekk ;p

Post a Comment


up